torsdag den 24. januar 2013

Så er eksamen slut!!!!!

Man ved bare at man har verdens bedste kæreste og verdens skønneste storebror, når dette venter på en efter en lang og udmattende eksamen: 



 14 dages intenst læse-helvede endelig slut! Jeg afsluttede mine to fag med hhv. bestået og et 12 tal. Jeg er bare så glad og ikke mindst rigtig, rigtig træt. Jeg har haft mareridt de sidste to nætter om pensum - det er simpelthen for langt ude!

Efter eksamen mødte jeg min dejlige kærestemand i Torvehallerne. Så skulle der spises fejringskage:
.




Jeg fik ovenstående Chocolate Chip Cookie med nødder fra Fougaz og kærestemand fik nedenstående karamel-peanutkage fra Brioche. I følge ham smagte den som en Snickers burde smage. Jeg fik en lille bid og han har bestemt ret. Det er en ret intens smag, og jeg som har lidt et love-hate forhold til peanuts var meget tilfreds med at nøjes med en bid - jeg havde aldrig kunne spise en hel.



Nu vil jeg smutte ind og nyde den take away, som kærestemand præcis har bragt ind af døren.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar