søndag den 9. juni 2013

Andre mennesker laver mad... TAK!!!

I denne vilde eksamenstid er det godt man har gode venner og familie, som kan fodre på en.
Jeg vil derfor bare vil blære mig med de fantastiske ting, jeg har fået serveret på det sidste. Som sagt laver jeg slet ikke mad i øjeblikket, men jeg skal lave kage til min fødselsdag, så love,r at der kommer en opskrift op snart.



Min søde søster tog mig med på B'India i Lyngby. Vi delte to tallerkener, og den søde mand bag disken havde allerede anrettet dem for os, så vi ikke skulle bøvle med det. Service, ja!



Svampe-curry'en var helt vildt god og vores begges favorit, mens paneer i fladbrød faktisk ikke sagde os så meget. Men en anbefaling klart, hvis du befinder dig i Lyngby. Som en bonus er maden ret billig i forhold til mange andre steder der i byen.

Vi havde frokostgæst


Min dejlige kæreste lavede denne skønne lasagne med grønne linser og gulerødder for leden. Tak, skat.






Jeg var også inviteret til aftensmad hos min søde kollega, som diskede op med vegetarburgere, rodfrugtfritter, hjemmelavet aioli og sund is af blendet banan og ananas. Jeg har aldrig været så mæt og vågnet op med så meget residualhvidløgssmag i munden. Det var skønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar