fredag den 7. juni 2013

Café N -revisited.

Så kom jeg endelig tilbage til Café N. Det grøntfoder-venlige sted i Blågårdsgade på Nørrebro, som efterlod både min søster og jeg med massere af velbehag og en bitter bismag i munden sidst.

Denne gang havde vi slæbt min moar med, da vi alle tre alligevel skulle i Operaen og se Tannhäuser senere (FANTASTISK).

Jeg var ret spændt på, hvad der ville blive disket op med denne gang... Og hvor lang tid det ville tage. Vi ankom kl. 12.30 og fik plads udenfor i solen. Det var super skønt vejr og allerede 10 minutter efter vi havde bestilt stod denne prægtige tallerken foran mig:




Alt var som sidst rigtig lækkert. Og denne gang med en kæmpe portion af den vanillecreme jeg var så vil med sidst. Alt i alt rigtig positivt, så nu tør jeg med sikkerhed komme tilbage hertil,





Min moar fik forresten denne 'Café N'-tallerken. Nøj, det så godt ud. Til 79 kr. skal jeg helt sikkert prøve den en gang.



Som en lille bihistorie kan jeg forresten berette at pga Distortion kom vi for sent i Operaen. Jeg bor på Amagerbro og vi tog hjemme fra kl. 17 og var der først 18.45; et kvarter efter forestillingen begyndte. Der kom hverken busser og da vi endelig fik prejet en taxa kom vi kun halvvejs. Vi måtte løbe de sidste to km, hvilket ikke er fedt i 'LBD' og høje hæle. Stakkels min søs og moar..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar