tirsdag den 19. marts 2013

En lille anbefaling - the Bronx


Ret kort-

Hvis du er i nærheden af Nørrebro så er the Bronx på Nørrebrogade altså et godt sted at få en burger.

Restauranten ligger lige ved Runddelen og er bare super hyggelig. Jeg var der med arbejde forleden. For en vegetarburger med refill cola -116 kr. Det er da ganske okay. Man vælger selv hvad man vil have som dip og tilbehør. Jeg valgte rodfrugter og aioli. Super lækkert men næste gang skal jeg helt sikkert have onion rings. Jeg så dem lige ved nabobordet og fik 10 sekunders madmisundelse.




Der findes et hav af forskellige burgere så kødspiserne er bestemt kræset for. Vegetar-'bøffen' var bare bagt selleri - så er Halifax sgu mere opfindsomme, men skidt pyt. Bollen var så lækker og smurt med en super hummus med mandler i. Ellers var der alt det typiske tilbehør i. Jeg gik meget mæt og tilfreds derfra. Hvilket var ret heldigt, da aftenen endte på Understellet. Albani Classic er forresten en ganske udmærket øl, kan jeg sige. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar