onsdag den 14. november 2012

Selvmedlidenhed i højeste grad

planket fra her
 AUCH!!!!!! Jeg har fået fjernet min visdomstand i underkæben og det gør sgu nas. Det er den anden af disse som ryger. Sidst tog det 1,5 timer på bordet og de måtte bedøve mig 3 gange - jeg omsætter lidocainen, de bruger, helt urealistisk hurtigt (og ja jeg er en pjevs også!)- til gengæld havde jeg overhovedet ingen smerter i de efterfølgende dage. Denne gang var det lige omvendt; 20 min og tanden var ude. Jeg var fuldstændig overrasket. Til gengæld har jeg været ret smertepåvirket lige siden. Suk.. Kærestemand er sød og medlidende, men øv jeg har ondt af mig selv. Jeg så faktisk et helt afsnit af 'For Lækker til Love' bare for at vide at der er mere elendige mennesker end jeg. Og det var så dagens bitchy Stine.
De næste par dage står på flydende mad og helst kold også så jeg har kogt havregrød. For at det skulle være lidt lækkert valgte jeg at gå i Irma og købe denne grød:
Irmas hjemmeside


Jeg koger den, som beskrevet på pakken og blander den med most banan, kanel, kardemomme og græsk yoghurt. Og så er det ellers bare en langsommelig affære at spise maden. Jeg er vildt begejstret for grøden og den mætter godt i lang tid. En rigtig bonus, når man, som jeg, har tendens til at gå hurtigt sukkerkold.  I dag skal jeg til symposium på Uni, hvor vi ellers bliver trakeret med både morgenmad, frokost og snacks. Øv bøv; jeg må klare mig med havregrød. I det mindste er jeg ikke hævet op til fodboldstørrelse. ;-) Jeg glæder mig meget og satser kraftigt på at smerten er væk der. Ellers må jeg ty til mine ny-indkøbte Pinex og Ibuprofener.

Dagens optur var dog at tandlægeregningen blev 200 kr. mindre end forventet - det passer vist lige med en brunch til kærestemand og jeg, når jeg kan tygge igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar