torsdag den 22. november 2012

Søndagspizza

Lidt søndagsstemning...

Vi lavede hjemmelavet pizza efter en skøn gåtur søndag. Søs var her og lavede lektier og om aftenen lavede jeg følgende pizzaer til Kærestemand og mig selv.


Hans var med tomat, mozzarella og bacon



Min var med tomat, mozzarella, champignon, trøffelcreme og basilikum. Jeg fik en salat af blomkål, mandler og spidskål vendt i dressing af pesto og græsk yoghurt. Mums.


Jeg var så grådig, at jeg først huskede at tage et billede, da det meste af min salat var væk. Heldigvis var pizzaen stadig intakt

Bunden var fra fryseren og en, jeg har lavet for ca. 14 dage siden. Kan ikke huske opskriften men vil ihvertfald arbejde videre på at finde den perfekte pizzabund opskrift. Denne var lige sej nok at rulle ud og blev derfor ikke så tynd, som jeg foretrækker.

Jeg lavede desuden også en omgang grød-knækbrød for ikke kun at varme ovnen op til pizza - hippiebarn. Jeg ville forresten ønske, jeg havde en pizzasten...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar